tisdag 1 juli 2014

Ett tack som värmer!


För fyra månader sedan blev jag kontaktad av en tjej som följer mig på Instagram, hon ville ha hjälp med kostrådgivning som kunde hjälpa henne att lindra sin jobbiga IBS. 
Jag förklarade för henne att jag fortfarande är under utbildning, men att jag givetvis ville hjälpa henne ändå! 
Jag har själv lidit av IBS, och vet hur oerhört jobbigt det är att ha en mage som krånglar, är uppsvälld och gör ont! 
Som tur är, så kan man lindra, ja till och med  bli helt symtomfri, med rätt kost, är inte det fantastisk så säg! 

Idag kom Anette, som hon heter, förbi mig på jobbet med en fin present och ett kort, gissa om jag blev glad! Läs själva! 



Att få hjälpa människor att hitta rätt förutsättningar till att må bra, det värmer långt in i hjärtat! 


/Den snart examinerade kostrådgivaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar